3ο Γκρουπ - ΑΣΕΠ 1Γ/2025 - 15.07.2025 έως και 27.07.2025
| Ερωτήσεις
Εκτύπωση όλων σε PDF
51/400. Το Υπουργικό Συμβούλιο αποτελείται από την/τον Πρωθυπουργό και τις/τους Υπουργούς:
Στους/Στις οποίους/ες περιλαμβάνονται και οι Αναπληρωτές/τριες Υπουργοί, όχι όμως και οι Υπουργοί Επικρατείας
Στους/Στις οποίους/ες περιλαμβάνονται οι Υπουργοί Επικρατείας και οι Αναπληρωτές/τριες Υπουργοί
Στους/Στις οποίους/ες περιλαμβάνονται οι Υπουργοί Επικρατείας και οι Αναπληρωτές/τριες Υπουργοί αλλά και οι Υφυπουργοί
Στους/Στις οποίους/ες περιλαμβάνονται και οι Υπουργοί Επικρατείας, όχι όμως και οι Αναπληρωτές/τριες Υπουργοί
52/400. Ο/Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται:
Από τη Βουλή με πρόταση των κοινωνικών φορέων
Από τον Λαό με άμεση εκλογή
Από τη Βουλή με πρόταση των κοινοβουλευτικών ομάδων
Από τη Βουλή και τους/τις δημάρχους
53/400. Η αρχή της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων:
Ταυτίζεται με την έννοια της ισοβιότητας, την οποία απολαμβάνουν οι δικαστικοί λειτουργοί
Διαφέρει από την έννοια της ισοβιότητας, την οποία απολαμβάνουν οι δικαστικοί λειτουργοί
Ορίζει ότι δεν παρέχεται η δυνατότητα απομάκρυνσης δημοσίου υπαλλήλου από την οργανική θέση στην οποία είναι διορισμένος/η, ακόμη και αν η θέση αυτή καταργηθεί με νόμο
Ισχύει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
54/400. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν:
Πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην πατρίδα
Πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στα εθνικά ιδεώδη
Να μη μετέχουν σε πολιτικά κόμματα και μη κυβερνητικές οργανώσεις
Να μη μετέχουν σε πολιτικά κόμματα
55/400. Το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο αποφαίνεται επί ενστάσεων για την εκλογική διαδικασία:
Άμεσα
Προληπτικά
Κατασταλτικά
Αυτεπαγγέλτως
56/400. Η συνταγματικότητα ενός νόμου ελέγχεται δικαστικά:
Μόνον από το Συμβούλιο της Επικρατείας
Από όλα τα δικαστήρια
Μόνον από τον Άρειο Πάγο
Από τη Βουλή
57/400. Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας (ΚΥΣΕΑ):
Αποτελεί ένα από τα συλλογικά Κυβερνητικά όργανα
Έχει τεθεί υπό την εποπτεία της Προεδρίας της Κυβέρνησης
Υπάγεται στον έλεγχο των Υπουργείων Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας
Συνιστά ένα από τα δύο συμβούλια που υπάγονται στον/στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας
58/400. Η απόφαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου, όταν δύο ανώτατα δικαστήρια εκδίδουν αντίθετες αποφάσεις για τη συνταγματικότητα μιας διάταξης, είναι δεσμευτική για:
Τους συγκεκριμένους διαδίκους
Τα κατώτερα δικαστήρια
Τα δύο ανώτατα δικαστήρια που εξέδωσαν τις αποφάσεις
Για όλους
59/400. Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης:
Έχουν διοικητική αλλά όχι οικονομική αυτοτέλεια
Έχουν οικονομική αλλά όχι διοικητική αυτοτέλεια
Δεν έχουν ούτε διοικητική ούτε οικονομική αυτοτέλεια
Έχουν τόσο διοικητική όσο και οικονομική αυτοτέλεια
60/400. Οι συνταγματικά κατοχυρωμένες Ανεξάρτητες Αρχές:
Υπόκεινται μόνο σε κοινοβουλευτικό έλεγχο
Είναι οι Δήμοι και οι Περιφέρειες της χώρας
Δεν υπόκεινται στον έλεγχο της κυβέρνησης και τα μέλη τους απολαμβάνουν προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία
Δεν Υπόκεινται σε δικαστικό έλεγχο
61/400. Σύμφωνα με το Σύνταγμα, τα μέλη της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) επιλέγονται από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής με:
Ομοφωνία ή πάντως με την αυξημένη πλειοψηφία των 4/5 των μελών της
Πλειοψηφία των 4/5 των παρόντων μελών της
Πλειοψηφία των 3/5 των μελών της
Ομοφωνία ή τουλάχιστον πλειοψηφία των 3/5 των παρόντων μελών της
62/400. Ο/Η Συνήγορος του Πολίτη:
Προβλέπεται να είναι πρόσωπο εγνωσμένου κύρους και επιστημονικής κατάρτισης ή επαγγελματικής εμπειρίας σε τομείς που έχουν σχέση με την αποστολή και τις αρμοδιότητες της ομώνυμης Ανεξάρτητης Αρχής
Επιλέγεται με απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής για έξι χρόνια με δυνατότητα ανανέωσης της θητείας του/της
Αναδεικνύεται με απόφαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για έξι χρόνια
Προτείνεται από τον/την Πρόεδρο της Βουλής και εκλέγεται από την Ολομέλειά της
63/400. Το ότι η Διοίκηση οφείλει ή μπορεί να προβαίνει μόνο σε ενέργειες που προβλέπονται ή επιτρέπονται από τους κανόνες δικαίου πηγάζει από:
Την αρχή της νομιμότητας
Την αρχή της χρηστής διοίκησης
Την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικουμένου στη Διοίκηση
Την αρχή της διάκρισης των λειτουργιών
64/400. Η αρχή της χρηστής διοίκησης:
Αποτελεί γενική αρχή μόνο του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Έχει ρητή συνταγματική κατοχύρωση στην ελληνική έννομη τάξη
Διέπει την άσκηση της δέσμιας αρμοδιότητας της Διοίκησης
Διέπει την άσκηση της διακριτικής ευχέρειας της Διοίκησης
65/400. Η αρχή της αποδοτικότητας έχει την έννοια ότι η:
Κεντρική Δημόσια Διοίκηση οφείλει να στοχεύει στη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου των εργαζομένων της
Λειτουργία της Κεντρικής Δημόσιας Διοίκησης οφείλει να συμπεριλαμβάνει τις απολύτως αναγκαίες προς την εκπλήρωση της αποστολής της δράσεις
Λειτουργία της Κεντρικής Δημόσιας Διοίκησης οφείλει να κατατείνει στην εκπλήρωση της αποστολής της με τη χρήση των λιγότερων, κατά το δυνατόν, πόρων
Κεντρική Δημόσια Διοίκηση οφείλει να κάνει χρήση ποιοτικών πληροφοριών και δεδομένων για τη λήψη των αποφάσεων
66/400. Διοικητική πράξη (ατομική ή κανονιστική), της οποίας επιβάλλεται η δημοσίευση, έως τη δημοσίευσή της:
Είναι ανυπόστατη/ανύπαρκτη πράξη
Είναι εκτελεστή πράξη
Είναι υπό αίρεση εκτελεστή
Έχει τον χαρακτήρα εγκυκλίου
67/400. Όταν για την έκδοση μιας διοικητικής πράξης απαιτείται από τις οικείες διατάξεις η ύπαρξη αιτιολογίας αυτής:
Η έλλειψή της αιτιολογίας δεν συνεπάγεται παράλειψη ουσιώδους τύπου
Η αιτιολογία αρκεί να προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου
Η αιτιολογία αρκεί να υπάρχει έστω και συνοπτικά στο σώμα της πράξης
Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του οργάνου η αιτιολόγηση της πράξης
Λόγω μεταγενέστερης διαφορετικής εκτίμησης από τη Διοίκηση των δεδομένων που υπήρχαν κατά την έκδοση της πράξης
Ελεύθερα από τη Διοίκηση χωρίς προϋποθέσεις
Για λόγους δημοσίου συμφέροντος
Για λόγους σκοπιμότητας της Διοίκησης
69/400. Σύνθετη διοικητική ενέργεια υφίσταται στην περίπτωση:
Διενέργειας δημόσιου διαγωνισμού
Ανάκλησης νόμιμης πράξης
Άσκησης διοικητικής εποπτείας
Σε καμία από τις λοιπές περιπτώσεις
70/400. Οι βεβαιωτικές πράξεις της Διοίκησης:
Έχουν εκτελεστό χαρακτήρα
Δεν έχουν χαρακτήρα εκτελεστής διοικητικής πράξης
Αποτελούν επιμέρους διοικητικές πράξεις σύνθετης διοικητικής ενέργειας
Διαπιστώνουν τη συνδρομή ή μη απαιτούμενων προϋποθέσεων για την έκδοση μιας πράξης
71/400. Οι κανονιστικές πράξεις της διοίκησης παράγουν έννομα αποτελέσματα:
Μόνο για το μέλλον
Μόνο αναδρομικώς
Μόνο για το μέλλον, εκτός αν ρητά επιτρέπεται η αναδρομικότητα σύμφωνα με τη νομοθετική εξουσιοδοτική διάταξη
Μόνο αναδρομικώς, εκτός αν ρητά ορίζεται άλλως στη σχετική νομοθετική εξουσιοδοτική διάταξη
72/400. Η διατύπωση απλής γνώμης από συλλογικό όργανο προς το αποφασίζον συλλογικό όργανο:
Είναι εκτελεστή και προσβάλλεται δικαστικά
Είναι προπαρασκευαστική πράξη και δεν έχει εκτελεστό χαρακτήρα
Εάν η απλή γνώμη είναι δυσμενής για τον διοικούμενο έχει εκτελεστό χαρακτήρα
Δεσμεύει με το περιεχόμενό της το αποφασίζον όργανο
73/400. Στη σύνθετη διοικητική ενέργεια:
Κάθε πράξη της Διοίκησης δεν δύναται να προσβληθεί πριν την ενσωμάτωσή της στην τελική διοικητική πράξη
Όλες οι πράξεις της Διοίκησης, πριν την έκδοση της τελικής, στερούνται εκτελεστότητας
Μαζί με την τελική διοικητική πράξη συμπροσβάλλονται κι εκείνες που έχουν προηγηθεί
Για να είναι παραδεκτή η προσβολή της τελικής διοικητικής πράξης πρέπει προηγουμένως να έχουν προσβληθεί όλες οι ενδιάμεσες πράξεις
74/400. Στοιχείο της έννοιας της διοικητικής πράξης είναι:
Η μονομερής θέσπιση κανόνα δικαίου
Η επιδίωξη δημόσιου σκοπού
Η προέλευση από διοικητικό όργανο
Όλες οι λοιπές απαντήσεις
75/400. Για τον υπολογισμό των προθεσμιών της Διοίκησης προς ενέργεια εφαρμόζονται οι διατάξεις:
Του Αστικού Κώδικα, αν ειδικές διατάξεις δεν ορίζουν διαφορετικά
Του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας
Του Ποινικού Κώδικα, αν οι ειδικές διατάξεις δεν ορίζουν διαφορετικά
Του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
76/400. Η Διοίκηση δύναται να απορρίψει αίτημα πρόσβασης διοικουμένου/ης σε διοικητικά έγγραφα:
Χωρίς χρονικούς περιορισμούς και αναιτιολογήτως
Αρκεί της απόρριψης να έχει προηγηθεί προφορική ακρόαση του διοικουμένου
Αρκεί η απόρριψη να είναι αιτιολογημένη εντός είκοσι (20) ημερών από την υποβολή της αίτησης
Αρκεί να μην έχουν παρέλθει είκοσι πέντε (25) ημέρες από την υποβολή της αίτησης μέχρι την απόρριψη
77/400. Η κλήση διοικουμένου/ης προς ακρόαση ενώπιον της Διοίκησης πριν την επιβολή δυσμενούς μέτρου κοινοποιείται:
Τουλάχιστον τρεις (3) πλήρεις ημέρες πριν την ημέρα της ακροάσεως
Τουλάχιστον τέσσερις (4) πλήρεις ημέρες πριν την ημέρα της ακροάσεως
Τουλάχιστον δύο (2) πλήρεις ημέρες πριν την ημέρα της ακροάσεως
Τουλάχιστον πέντε (5) πλήρεις ημέρες πριν την ημέρα της ακροάσεως
78/400. Αίτηση ανάκλησης παραίτησης διοικουμένου/ης από προηγούμενη αίτησή του/της:
Είναι δυνατή, προκειμένου να διασφαλιστούν τα δικαιώματα του/της διοικουμένου/ης
Δεν είναι δυνατή για λόγους σταθερότητας των διοικητικών εννόμων καταστάσεων
Εναπόκειται στην κρίση του διοικητικού οργάνου να αποδεχθεί ή μη την αίτηση ανάκλησης παραίτησης
Είναι δυνατή, εφόσον έχουν παρέλθει οι σχετικές προθεσμίες για την έκδοση της πράξης
79/400. Υποχρέωση υποβολής από τον/την διοικούμενο/η στις δημόσιες υπηρεσίες πρωτότυπων δημόσιων εγγράφων ή επικυρωμένων:
Υφίσταται, εκτός εάν για ειδικές διοικητικές διαδικασίες ορίζεται διαφορετικά
Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του οργάνου διεκπεραίωσης της υπόθεσης
Δεν υφίσταται, καθώς αρκεί η υποβολή ευκρινών φωτοαντιγράφων
Δεν υφίσταται, αρκεί το φωτοαντίγραφο να συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του/της διοικουμένου/ης περί της ακρίβειας των στοιχείων
80/400. Οι ατομικές διοικητικές πράξεις:
Δεν μπορεί να ανακληθούν
Δημοσιεύονται υποχρεωτικά στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Δεν καλύπτονται από το τεκμήριο της νομιμότητας
Πρέπει να περιέχουν σαφή και ειδική αιτιολογία
81/400. Κανονιστικές πράξεις εκδίδονται:
Από τα όργανα της εκτελεστικής εξουσίας
Από τα όργανα της νομοθετικής εξουσίας
Από τα όργανα είτε της εκτελεστικής είτε της νομοθετικής εξουσίας
Από τα όργανα και των τριών εξουσιών, εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής
82/400. Είναι δυνατή η άμεση λήψη δυσμενούς μέτρου κατά διοικουμένου/ης χωρίς να κληθεί σε προηγούμενη ακρόαση;
Η άμεση λήψη εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της αρμόδιας διοικητικής αρχής
Μόνον όταν οι σχετικές με το δυσμενές μέτρο διατάξεις προβλέπουν δυνατότητα άσκησης διοικητικής προσφυγής
Αν η άμεση λήψη του δυσμενούς μέτρου είναι αναγκαία για την αποτροπή κινδύνου ή λόγω επιτακτικού δημόσιου συμφέροντος.
Εφόσον συμφωνεί ο/η ενδιαφερόμενος/η
83/400. Επιβάλλεται να περιέχεται η αιτιολογία στο σώμα της διοικητικής πράξης;
Μόνον εάν το ζητήσει με σχετική αίτηση ο/η αποδέκτης/τρια της πράξης
Η αιτιολογία πρέπει σε κάθε περίπτωση να προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου και δεν απαιτείται να περιέχεται στο σώμα της πράξης
Ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του διοικητικού οργάνου να περιλάβει την αιτιολογία στο σώμα της πράξης
Μόνον εάν αυτό προβλέπεται ρητώς στον νόμο
84/400. Οι προθεσμίες που τάσσονται σε διοικούμενο/η είναι κατά κανόνα:
Ενδεικτικές
Αποκλειστικές
Άλλοτε ενδεικτικές και άλλοτε αποκλειστικές
Ούτε ενδεικτικές ούτε αποκλειστικές
85/400. Το σήμα τροχονόμου είναι:
Σιωπηρή πράξη
Ρητή πράξη
Υλική πράξη
Διοικητικό σύμβολο
86/400. Μία παράνομη κανονιστική διοικητική πράξη:
Δεν επιτρέπεται να ανακληθεί
Ανακαλείται ελευθέρως
Κατά κανόνα δεν ανακαλείται, αλλά μόνον καταργείται για το μέλλον
Ανακαλείται υπό περιορισμούς
87/400. Η διοίκηση ενεργεί:
Μόνον αυτεπαγγέλτως
Ύστερα από αίτηση του/της ενδιαφερομένου/ης
Τόσο αυτεπαγγέλτως όσο και κατόπιν αιτήσεως του/της διοικουμένου/ης
Όταν το ζητήσει το εκάστοτε αρμόδιο πολιτικό πρόσωπο
88/400. Αίτημα διοικουμένου/ης προς δημόσια υπηρεσία, το οποίο είναι εμφανώς ακατάληπτο ή παράλογο:
Η Υπηρεσία, ως απαράδεκτο, δεν οφείλει να το διεκπεραιώσει
Η Υπηρεσία απαλλάσσεται από την υποχρέωση ταχείας διεκπεραίωσης του αιτήματος
Η Υπηρεσία οφείλει να απορρίψει παρά χρήμα το αίτημα ως απαράδεκτο και να ενημερώσει σχετικά τον/ην διοικούμενο/η
Η Υπηρεσία οφείλει τάχιστα να ζητήσει από τον/ην διοικούμενο/η συμπληρωματικά στοιχεία
89/400. Ποια από τα κατωτέρω στοιχεία αποτελούν ουσιώδη τύπο, δηλαδή εξωτερικά γνωρίσματα της διοικητικής πράξης, για την εγκυρότητα της διοικητικής πράξης;
Η μνεία και η υπογραφή του οργάνου που εκδίδει την πράξη
Η χρονολογία της πράξης
Το νομικό και πραγματικό καθεστώς που λαμβάνεται υπόψη για τη νόμιμη έκδοση της πράξης
Όλες οι λοιπές απαντήσεις
90/400. Πώς χαρακτηρίζεται η προθεσμία εντός της οποίας ένα διοικητικό όργανο είναι υποχρεωμένο να προβεί στην έκδοση μίας ατομικής δυσμενούς πράξης;
Ενδεικτική προθεσμία
Αποκλειστική προθεσμία
Ανατρεπτική προθεσμία
Εάν δεν ορίζεται ρητά σε διάταξη, δύναται να είναι είτε ενδεικτική είτε αποκλειστική
91/400. Το τεκμήριο νομιμότητας των διοικητικών πράξεων σημαίνει ότι:
Η Διοίκηση δεν παρανομεί ποτέ
Οι πράξεις της Διοίκησης δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν από τα Δικαστήρια
Η Διοίκηση ενεργεί πάντα σύμφωνα με το νόμο γιατί γνωρίζει καλύτερα τη νομιμότητα
Μετά την παρέλευση της προθεσμίας που τίθεται για ευθεία προσβολή μίας διοικητικής πράξης, δεν μπορεί αυτή να ελεγχθεί παρεμπιπτόντως παρά μόνο υπό προϋποθέσεις
92/400. Η ανάκληση των παράνομων διοικητικών πράξεων:
Γίνεται πάντα από το αρμόδιο δικαστήριο
Γίνεται υποχρεωτικώς όταν υποβάλλεται αίτηση από τον διοικούμενο/η
Γίνεται πάντα κατά διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης
Γίνεται κατά διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης, πλην ορισμένων περιπτώσεων όπου γίνεται δεκτό ότι συντρέχει δέσμια αρμοδιότητα για την ανάκληση
93/400. Η μη απάντηση επί αιτήσεως προς τη Διοίκηση:
Μπορεί υπό προϋποθέσεις να συνιστά περίπτωση παράλειψης οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας
Είναι πάντοτε παράνομη, γιατί η Διοίκηση οφείλει να απαντά στις αιτήσεις των διοικουμένων
Προσβάλλεται πάντοτε με ένδικο βοήθημα ενώπιον των Δικαστηρίων
Δεν γεννά σε καμία περίπτωση αστική ευθύνη του Δημοσίου
94/400. Ένα προεδρικό διάταγμα που περιλαμβάνει και διατάξεις οι οποίες δεν υποβλήθηκαν σε επεξεργασία του Συμβουλίου της Επικρατείας
Είναι ανυπόστατη πράξη που δεν πρέπει να εφαρμοστεί
Μπορεί να ακυρωθεί εάν προσβληθεί δικαστικώς
Δεν πάσχει καμίας παρανομίας, αφού οι περισσότερες διατάξεις του υποβλήθηκαν σε επεξεργασία
Είναι μη εκτελεστή διοικητική πράξη
95/400. Μετά την πάροδο ευλόγου χρόνου επιτρέπεται η ανάκληση ατομικών διοικητικών πράξεων:
Των δυσμενών ατομικών διοικητικών πράξεων, προς όφελος του/της διοικουμένου/ης, οποτεδήποτε
Των ευμενών ατομικών διοικητικών πράξεων ανεξαρτήτως επικλήσεως λόγων δημοσίου συμφέροντος από τη Διοίκηση
Αρκεί η Διοίκηση να μην έχει ενεργήσει κατά πλάνη περί τα πράγματα
Αρκεί ο εύλογος χρόνος να μην υπερβαίνει τα τρία έτη
96/400. Η διοικητική πράξη, με την οποία προσδιορίζονται τα δικαιώματα των πιστωτών του Δημοσίου, καλείται:
Εκκαθάριση δαπάνης
Εντολή δαπάνης
Ανάληψη δαπάνης
Πληρωμή δαπάνης
97/400. Πράξη που εκδίδεται από de facto διοικητικό όργανο:
Δεν είναι έγκυρη
Είναι ανυπόστατη
Είναι έγκυρη εάν δεν πάσχει ακυρότητας για άλλο λόγο
Πρέπει σε κάθε περίπτωση να τηρηθούν διατυπώσεις δημοσιότητάς της προκειμένου να είναι έγκυρη
98/400. Αποφασίζον συλλογικό διοικητικό όργανο που προσφεύγει οικειοθελώς σε γνωμοδοτική διαδικασία δύναται:
Να τη λάβει υπόψη του ως απλή γνώμη
Να τη λάβει υπόψη του ως σύμφωνη γνώμη
Να υποκαταστήσει την εκ του νόμου προβλεπόμενη γνώμη με την οικειοθελή διαδικασία
Να τη λάβει υπόψη του ως πρόταση
99/400. Αντικατάσταση μέλους συλλογικού διοικητικού οργάνου πριν τη λήξη της θητείας του:
Είναι δυνατή χωρίς καμία προϋπόθεση
Δεν είναι δυνατή μέχρι τη λήξη της θητείας του
Είναι δυνατή μόνο για λόγο αναγόμενο στην άσκηση των καθηκόντων του ως μέλους, ο οποίος (λόγος) πρέπει να βεβαιώνεται στη σχετική πράξη
Είναι δυνατή εφόσον έχει διανυθεί τουλάχιστον το μισό της προβλεπόμενης θητείας του
100/400. Η προθεσμία των σαράντα οκτώ (48) ωρών, πριν τη συνεδρίαση συλλογικού διοικητικού οργάνου, πρόσκλησης των μελών του από τον/την Πρόεδρο:
Δεν δύναται να συντμηθεί
Δύναται να συντμηθεί χωρίς να απαιτείται κάποια ιδιαίτερη μνεία στην πρόσκληση
Δύναται να συντμηθεί, εφόσον στην πρόσκληση αναγράφονται οι λόγοι που κατέστησαν τη σύντμηση αναγκαία
Δύναται να συντμηθεί υπό τον όρο ότι, κατά τη συνεδρίαση του οργάνου, τα μέλη που παρευρίσκονται αρκούν για να υφίσταται απαρτία